JAG BLIR GALEN

Vad fan är det för fel på folk som inte kommer i tid?!
Igår skulle Charlie först skos och sen tränas en timme efteråt (nej, min häst blir inte ett dugg ömfotad), men hovslagaren hade tydligen ingen lust att komma i tid inte -.- EN TIMME FÖRSENAD kom han och det enda han hade mage att säga var "ja.. blev lite sent iallafall." Jag blir så jävla förbannad!
Jaja, vi åkte till Stigsberg, kom dit perfekt i tid, kom in i ridhuset och... där fanns inga hinder framplockade.
"Nähä?" tänkte vi. Jag red fram, och efter en kvart utan att någon hade kommit dit smsade jag tränaren oh frågade om träningen var inställd, och vet ni vad jag fick för svar? "Jag har sagt upp mig för att fortsätta på egen verksamhet. Ledsen om du inte fått någon info". VAD FAN är det?! Jag är den enda i gruppen som måste åka till träningen, vi betalar extra för ridhushyra, vi betalar bensin, jag slutade tidigare för att hinna med hovslagning (som OCKSÅ uteblev!) och träning, och ingen av dem kommer?! Om vi hade fått info om träningen skulle Charlie ha kunnat bli skodd ändå, jävla skitmänniskor! Nej, nu fan fortsätter vi träna för Lena Bredberg och jag LÄNGTAR till Stefan (vår vanliga hovslagare) är okej igen.
FET JÄVLA DISS TILL ER, SEGA MÄNNISKOR.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0