Skolan

Halloj!
Just nu sitter jag i skolan, tråkigt as hell.. Skönt att det är lov imorgon.
Idag ska jag, Lollo och Freja kanske åka till Enköping, och sen bor vi hos Lollo, Nicenice. Eller ja, vi får se hur det blir. Jag får antagligen inte sova där, suck..
Iallafall, det finns inte så himla mycket att skriva om, så i brist på roliga saker så skriver jag en sådan där tråkig saker-ni-inte-visste-om-mig. Haha, åååååh så intressant jag är..


* Jag älskar eld. Jag blir lugn av det, liksom. När jag var liten gick jag nästan in i en majbrasa, HAH.
* Jag älskar, Älskar, ÄLSKAR att kramas. Det är det BÄSTA som finns.
* Det är rätt tråkigt att blogga.
* Min dagbok (som jag inte skriver i varje dag..) är den enda som har fått veta allt jag tänker på. Inte ens mina kompisar vet allt.
* Jag tycker mina betyg suger.
* Jag tror jag älskar en person, jag är inte glad över det. Inte alls.
* Jag är rädd för kärlek.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0