Sovit hos Lollo!

Jag har haft den bästa starten på lovet man kan ha, haha. Och det är bara lördag?! :D
Igår åkte jag och Lollo till enköping, var där ett tag och åkte sedan hem till henne med en massa godsaker.. mums.
Efter ett tag kom Evelyn dit med tre filmer, så då satte vi igång med tv-tittandet.
Först tittade vi på "Totoro", sen på "Det levande slottet" och sen någon film jag inte kommer ihåg vad den heter, haha. "Det levande slottet" är den bästa tecknade film jag någonsin sett! (ja, alla tre är tecknade, japanska barnfilmer!) Under den sista filmen somnade jag dock, jag hade en sjuk huvudvärk.
Efter de tre filmerna var klockan runt halv två, då åkte Evelyn hem. Jag och Lollo somnade vid två och sov fram till 10 typ. Då satte vi igång med filmer igen, HAHA. Först tittade vi på "Coraline" (världens läskigaste tecknade film, haha) sen "Fredagen den trettonde" och sen åt vi lunch. Efter Lunch tittade vi på FEAR. Dock hann jag inte se hela filmen, mamma kom och hämtade mig >: När vi kom hem beställde vi mina ---------.
Det var min början på lovet det. Ursäkta för att det blevså rörigt, men jag är sjuukt trött!
Just det! När jag sov under den där filmen som jag inte kommer ihåg vad den hette vaknade jag tydligen en snabbis och frågade Evelyn vad mina örhängen var för något, HAHAH! så kan det gå..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0