utdrag ur min dagbok

Jag förstår inte varför han gjorde som han gjorde.
Eller jo, det gör jag visst. Han har ju förklarat.
Jag var kanske inte perfekt, men jag förtjänar inte det här.
Han var han, han var det, han var allt.
Jag ville aldrig att det skulle bli såhär.
Jag trodde ärligt talat att det kunde hålla, föralltid.
Jag minns varje liten sekund, varje kyss.
Jag har aldrig känt som jag gör nu, och jag vill aldrig mer uppleva det.
Då är det bättre att lägga ner kärleken totalt.
Jag vill bort från Allt.
Du var allt, snälla förstå.
Du är min ängel runt hörnet.
Jag hatar mitt liv, även om det finns folk som har det mycket sämre än mig.
Cred till er som orkar, för det gör inte jag.

I would cross the dessert to be where you are, a million miles wouldn't seem that far.
I'll go anywhere just to win your heart.

-Anne, oktober 2010.


Kommentarer
M

Gumman,du är värdefull. Du är unik. <33

/M

2011-04-10 @ 12:39:30
Evelyn

<3

2011-04-10 @ 15:25:26
URL: http://dessest.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0