ÄLSKADE VECKA OCH ÄLSKADE MÄNNISKOR

SJUKT störd och rolig dag idag..
På morgonen kom jag till skolan, träffade Evelyn och sen träffade jag Emil en snabbis. 
Efter det skulle alla mina kompisar till enköping. Emil skulle till skolan och Evelyn och Freja skulle till simhallen. Det var mindre kul >:
Resten av förmiddagen tillbringades med Tofflan ♥

Till lunch kom iallafall Evelyn, Nathalie och Freja tillbaka till skolan, fast jag träffade knappt Freja och Nathalie, haha.
Efer lunch hade jag musik och sen hade jag klassråd.

Efter skolan satt jag, Freja och Nathalie och väntade på att Ludwig och Emil skulle komma hem, det var låååångtråkigt... till en början iallafall.

Typ halv fem kom Ludwig och Emil hem, men då orkade vi inte röra på oss så vi satt kvar i busskuren ett tag.
När vi väl bestämde oss för att röra på oss gick vi hem till dem, och ganska direkt när vi kom hem skulle vi äta, haha.

Vi åt, och sen gick vi fyra ner till Emils rum. Där bröt typ tredje världskriget ut, haha. Först slogs Nathalie och Emil med hans lajv-grejer, och sen gick Nathalie över till att slåss med Ludwig. När de slogs passade jag och Emil på att försöka knäppa varandra på näsan, HAHAHAH. Emil lyckades ha sönder min frälsarkrans + två andra armband >: Jaja, sånt är livet, det går att köpa nytt :)

Efter ett tag behövde jag åka hem, det sög.


Den här veckan har varit den bästa på LÄNGE.
I måndags kommer jag inte ihåg vad jag gjorde, hemma var jag iallafall.
I tisdags var jag hemma hos Emil och sen åkte vi på KU. 
I onsdags blev Charlie skodd.
Igår var jag i Enköping med klassen och simmade. Jag blev klar med allt så nu har jag MVG i simning. Dessutom träffade jag Emil två gånger :>
Idag var jag hos Emil med Nathalie och Ludwig. Eller, jag och Nathalie var hos Emil och Ludwig, haha.

Imorgon ska jag antagligen vara i Örsa med Evelyn och Lollo (undrar om Nathalie ska vara med?). Freja är i Uppsala, den svikaren! >:
Söndagen blir antagligen till för att sova.

Veckan har iallafall varit bäst, och snart kommer det upp lite bilder från påsklägret med konfan eftersom jag lovade Karin (:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0