Saker ni kanske inte visste om mig

1. Jag är bara glad ca 5% av min vakna tid, så även om jag verkar glad är jag nog inte det.
2. Min allmänna dysterhet hindrar mig dock inte så ofta från att fula mig med mina vänner.
3. Jag har en skolios. Det betyder att min ryggrad har en onaturlig vridning och med det kommer ytterst otillfredsställande ryggsmärtor.
4. Mina vänner är det finaste jag har, utan dem är jag ingenting och jag skulle antagligen inte vara här idag om jag inte hade haft dem.
5. Jag är kristen och troende.
6. Jag får panik så fort jag är på en båt.
7. Även att simma för långt ut i en sjö och veta att bottnen är låååångt ner och att det finns hundratals livsformer under mig, framkallar panik.
8. Nu börjar det bli slut på konstig fakta om mig.
9. Min pojkvän och jag har helt störda konversationer ibland. Han är nog den enda som jag kan vara 100% mig själv med.
10. Jag är rädd för att känna känslor, så för det mesta när jag gör det sätter jag på musik som After the burial, skitarg, slipknot etc.
11. Jag tänker nästan aldrig på mig själv och nästan alltid på andra. Det är inte så jättebra i vissa lägen, för jag blir lätt utnyttjad.
12. Jag vill helst att allt jag läser och skriver är grammatiskt korrekt. (Det betyder inte att allt jag skriver ÄR rätt, vilket många tolkar det som och därmed ser mig som en översittare vilket verkligen inte är sant)
13. Dessa tre punkter efter nummer tio skrev jag ner bara för att jag inte vill sluta på just tio.

Helt ovärd lista, menmen.



Kommentarer
Anne, alltså jag som driver bloggen

Vill bara påpeka att jag är fullt medveten om att jag glömde ett kommatecken efter ordet "översittare", i punkt tretton. :)

2011-12-30 @ 11:01:19
URL: http://chanir.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0