navid modiri <3


Om jag ska dö ska det vara på mitt sätt
Rätt förberett och precis som jag vill
Till den musik jag valt och med rätt accessoarer
Sista hjärtslaget i takt till ett tungt, fett beat
Så att när jag lämnat in min sista närvarorapport i sekunden
Kort tills jag lämnar er blott, en millisekund men
Det blir jävligt snyggt, färgsprakande fyrverkerier, fest och glöd
Så, så, så ska jag dö
Om jag ska dö ska det vara på mitt sätt
Rätt förberett och precis som jag vill
Till den musik jag valt och med rätt accessoarer
Sista hjärtslaget i takt till ett tungt, fett beat
Så att när jag lämnat in min sista närvarorapport i sekunden
Kort tills jag lämnar er blott, en millisekund men
Det blir jävligt snyggt, färgsprakande fyrverkerier, fest och glöd
Så, så, så ska jag dö


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0