Pluggar dressyrprogram

Sitter och pluggar in lite dressyrprogram, bland annat MSV C:1 och MSV B:1, haha :D De flesta vet nog inte ens att min häst går att rida dressyr på..?
Nu är jag så himla sugen på att kunna börja rida! Jag är trött på att bara kunna skritta ):
Jag har iallafall hört med Helena om jag skulle kunna få rida hos henne någon dag den här veckan, så man får väl hoppas att det går bra. Annars får jag vänta tills det blir bättre på vägarna så att mamma vågar köra.
USCH PÅ ÄCKELVÄDRET!
Redan visad bild, men jaja!
Min outfit är grym, inte sant? ;D


Kommentarer
M

Jättefin bild!

Kom ihåg att säga till när du och Charlie drar iväg nånstans, även träningspass åker jag gärna på, om jag kan.

Och får.

/M

2011-02-22 @ 11:48:21
Anne

Klart du får komma! jag ska komma ihåg att säga till (:

2011-02-22 @ 14:00:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0