Snabbt inlägg!

Nu har jag hämtat min moppe! :')
Först åkte jag, Johannes, mamma och pappa till Eskilstuna och hämtade Johannes motorcykel, och sen åkte vi till enköping och hämtade min moppe (A)
Jag är bara SÅÅÅÅ glad över att ha fått hem den! Dock var det sjukt tungt att få av den från släpet..
Nu har jag lov också, jätteskönt! Fast min engelskalärare har ju fått för sig att ha PROV på tisdagen efter lovet, så det kommer bli en del engelskaplugg.. VARFÖR SÄTTER MAN ETT PROV DIREKT EFTER LOVET?!
Usch, fy och blä! Hatar engelska.. -.-
Nej men jag ska faktiskt fira att jag har lov med att sova, haha. Jag är bara så sjukt trött! Kanske för att jag har skjutit fram min moppe genom snön? Går ju inte direkt att köra..
Men mer än så har det inte hänt idag, så jag slutar här, godnatt allihopa! <3
moppen :')


Kommentarer
Sir Lollo

GRYMT SNYGG! :D <3

2011-02-18 @ 21:19:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0