Hoppar över 9, kör på "Dag 10: Detta gör mig glad"

Som rubriken säger; Jag hoppar över "Dag 9 - Dagens". Jag fattar inte vad jag ska lägga upp då.. Japp jag är antagligen helt blåst.
Ni får lite bilder som gör mig glad istället.
Pigg och glad hund.. Jag saknar dig <3


Jag har så himla galna minnen med muppen där till vänster <-- så det är inte sant. Älskar dig gumman <3

Lycka <3
Jag och min pojkvän. JA, han har rosa hår. Han och en kompis färgade håret rosa när vi drog ner till Frankrike. Nej han har inte kvar det så.. xD
(
Kan ju också tilllägga att vi hade suttit på en buss i 22 timmar när bilden togs.. = båda ser.... minst sagt trötta ut xD)




Kommentarer
tofflan

Hahah joo minnen var det xD <3

2011-07-31 @ 03:10:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0