Ja.. och annars då?

Gud vad jag skriver lite på bloggen! Jag orkar helt enkelt inte.. Men det har jag ju redan sagt ;)
Idag ska jag i alla fall städa, min pojkvän kommer hit (från Göteborg! Jobbigt med långdistansförhållanden.. ): Man kan ju inte träffas så mycket som man vill..) om två veckor och han får inte komma hit för mamma om jag inte har städat.. Vad tror ni att jag väljer? Städa och få vara med min underbara, eller att inte städa och inte träffa honom? ;)
På onsdag ska jag till min älskade vän Emma, vi ska gå på Sherlock Brothers som kommer och spelar i enköping. Fri entré, awesome :D
Annars händer det inte så mycket.. Vi hämtar hem Charlie den 7e, saknar honom som FAN!
Saknar min lilla plutt <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0