Hemma!

Hemma från jobbet nu! Eller okej... jag har varit hemma i sisådär tio timmar, men inte fan orkar jag blogga det första jag gör?
Veckan har iallafall varit awesome, jag längtar verkligen tillbaka. Det är jättetråkigt att varken Emma, Freja eller Alex är där nästa vecka, men Emma fixade så att hon fick vara där sista veckan, sweet!

Under den veckan har vi i alla fall gjort en MASSA saker. Vi har pratat om en massa viktiga frågor, haft en medeltidsdag för barn, varit på tre miljarder (nästan) gudstjänster, sjungit, bakat, tittat på film, skrattat med mera. Det har verkligen varit jättekul! Nästan lite för roligt, för jag har inte hunnit fota alls, 71 bilder bara..

Lite favorit-citat från veckan(jag tänker inte ens försöka förklara, ni skulle nog inte fatta det roliga ändå x))

"AMEN DURÅ?!"
"Om jag har en stor affär, vill du ligga med mig då?"
"Girls... Are you tired...?"
"JAAAAAAAAAAAA!"
"would you hold my hand, if I were very ugly?"

Haha! Jag, Emil, Emma, Freja och Ludwig har sjukt konstig humor.



Ungefär sådär har vi haft det, större delen av veckan :)


En fin solnedgång lyckades man fånga på bild också :)


Kommentarer
emma

jag älskar våran konstiga humor! :D

2011-07-05 @ 21:23:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0