Dålig uppdatering, jag vet!

Jag vet att jag uppdaterar sjukt dåligt just nu, men jag har varken tid eller lust.
Kan köra en kort lista på det som händer just nu.
*Jag har börjat rida Charlie efter hans vintervila. Jag har träningsvärk i benen! (Jag får inte ta det minsta i hans mun, han blir jättesur då x)). Han studsar runt som en dåre och är mer i luften än på marken typ.
*Jag komponerar en låt till musiken i skolan. Det är en stor anledning till att jag inte uppdaterar här just nu. det tar helt enkelt för mycket tid.
*JAG ÄR TRÖTT. Jag sover skitlite och skitdåligt. Jag är irriterad, sur, lättretlig mm.
*Jag pluggar en massa.
*Jag försöker vara med mina vänner så mycket som möjligt.
På torsdag ska jag till Kulla Vreta Gård och kolla på dressyr + fota. Får se hur länge jag orkar vara där (A) Som ni kanske vet är jag ingen riktig dressyrryttare men jag känner en som ska vara med så vad gör man inte liksom? ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0