herrejisses!

Idag var Charlie helt gaaalen!
Det var ju sjukt fint väder, så jag red ut. Barbacka, till och med!
Först gick det skitbra, men efter typ en halvtimme blev han helt sjuk o.O
Jag skulle galoppera, och efter typ 10 meter krullade han ihop halsen och spände sig som jag vet inte vad.
Han kortade galoppen hur mycket som helst, och sen brakade allt loss, haha.
Han flög i luften, bockade, gjorde galoppombyte efter galoppombyte och var helt knäpp.
Så sjukt söt!
Alltså, missförstå mig inte. Han får inte hålla på med sånt egentligen, men eftersom han knappt har blivit riden alls i vinter, och eftersom det verkligen var vår idag, så gjorde det inte så mycket.
Jag blev dock lite sur när han tog tag i bettet och drog iväg. *mutter*
På hemvägen vägrade han skritta, haha.
Mer än så har inte hänt.
Btw, mitt internet har varit helt stört, så det är därför jag inte har uppdaterat.
Hannele och Charlie. Han är på väg att slänga sig x)


Kommentarer
Monica

Mysigt med nån som har vårkänslor :)

Satt du kvar på honom hela turen?



Idag kom känslorna av sig igen...små små snöflingor i luften.

Kram <3

2011-03-07 @ 10:53:12
anne

Jadå, jag satt kvar. Det är inte så svårt, eftersom han inte gör något ryckigt. Han "flyter" mest <3

2011-03-07 @ 16:34:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0