skillnad?!

Provet idag kändes awesome!
Tror att det kommer gå bra, hoppas på åtminstone VG.
Jag har dock magkatarr fortfarande (har haft det sen i onsdags..), pga den jävla skolan -.-
Efter skolan stack jag iallafall till stallet, mysigt as always. Ni som inte har varit i stall borde prova det.
Alltså inget ridskolestall med elever springandes bland hästarna, utan ett lugnt privatstall. Det är så rogivande! Om man inte har en hingst som försöker mörda en.. Haha nejdå, han är snäll. Men lite speciell.
Haha, vilket stört inlägg!
Tänkte ladda upp tre bilder på mig också, bara för att ni ska få se skillnaden på mitt utseende genom åren. Hehehe..
Jag, vintern -08
Jag, nyårsafton -10 till -11

OCH, där någonstans imellan såg jag ut såhär

Hittade ingen bra bild, eftersom jag inte hade den här datorn under tiden jag var blond. Jag var iallafall platinablond/vithårig, och lite fjortis.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0