Dåligt humör

Sitter i skolan och har tyska, INTE OKEJ.
Hela dagen har varit helt fucked up. Jag vaknade klockan fyra imorse, har ont som fan i ryggen, det är kallt, det REGNAR, jag orkar inte rida idag men jag måste, jag är hungrig och nästa lektion är SO. JÄVLA SKIT.
Jag har inte ens fått träffa Emil eller Nathalie idag, KAN DET BLI MYCKET VÄRRE?!
Tyskalektionen är dessutom skithögljudd, tack för huvudvärken hörni -.-
GAAAAAAAAAAAAAAAH, JAG VILL BARA LIGGA OCH SOVA.


När den här bilden togs var jag INTE på dåligt humör, tvärt om faktiskt. Det var en av de bästa dagarna i mitt liv. Vill tillbaka dit! Jag vill träffa alla människor igen, jag vill känna känslan det var i kyrkan, JAG VILL TILLBAKA!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0