Jordens undergång?

Då var allt "jordens undergång-snack" igång igen, den här gången handlar det om något så snart som på lördag.
Jag vet ärligt talat inte vad jag ska tro. Jag är kristen och tror alltså på Gud, men ärligt talat tror jag inte att han vill utplåna jordens befolkning. Jag kan såklart inte veta, men jag hoppas att så inte är fallet.

Att vi människor skulle få 7000 år på jorden står tydligen i bibeln, och på lördag är alltså dessa år slut. Jag har ingen aning, för jag har inte läst bibeln.

För säkerhets skull tänker jag vara med mina nära och kära extra mycket den här veckan. Tyvärr kommer jag inte kunna träffa en av de jag älskar mest..

Iallafall, vad tror ni? Kommer jorden att gå under på lördag?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0