Kunskaps-OS

Halloj!

Idag var jag på Kunskaps-OS som var på korsängsskolan. Det var kul, men lite segt.
Jag var där och fotade, eftersom jag inte är så duktig på att vara funktionär, haha.
Jag lärde mig iallafall ganska mycket och jag träffade flera personer jag inte träffar så ofta, jättekul!

När vi kom tillbaka till Örsa klippte jag mig, så nu är jag korthårig.. Känns konstigt..

Snart ska jag iväg till KU, men jag KANSKE uppdaterar efteråt. Beror på hur trött jag är. Jag har iallafall planer på att skriva min åsikt om att tycka om sig själv, veta när man har lyckats och att säga att man är bra, eftersom många inte klarar av det så bra.

Nu kommer iallafall två bilder från idag!





Jag har många fler, men de flesta ser likadana ut (eftersom de faktiskt satt stilla ganska mycket) och annars är de på speciella personer (typ en av skolorna) och eftersom jag inte vet om de vill vara med på bloggen eller inte så låter jag bli att lägga upp dem.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0