--

Ja, alltså.. Det händer mycket här känner jag.. Men allvarligt, det är grått, regnigt, mörkt och tråkigt. Det händer inget speciellt i mitt liv som är värt att skriva om (och som ni bryr er om), så jag har ingen anledning att skriva något. Trots det dåliga vädret kan jag i alla fall säga att mitt liv leker, och det är ju grymt? Jag har världens bästa vänner, skolan går bra, jag har den bästa pojkvännen som går att ha (som för övrigt sov här igår, mysmys <3) och ridningen går super, trots att det inte går att rida jätteofta med tanke på vädret och bristen på ridhus.  Aja, det känns som att jag borde uppdatera mer, med tanke på att jag fortfarande har en hel del läsare som tittar in varje dag. Tycker det är lite roligt, med tanke på att jag knappt uppdaterar, men jag får väl kanske försöka att vara liiite mer aktiv i alla fall?
Nu ska jag pysa till stallet. Har jag berättat att vi har fått hem en tredje häst? Nu har jag det i alla fall.
See ya!
Min häst är söt och har en tendens att inte alls vilja hoppa med ryggen när han blir taggad, trots att hindret bara ligger på 80 cm. Sötepöte, typ. Woop woop.


Kommentarer
Monica

Härligt att höra :)

Jag är ju fortfarande nyfiken och intresserad av hur du har det! Och blir nöjd att du mår bra.



Och jag antar att det är en så´n där PRE-häst som kommit till stallet? De fanns inte när jag var ung; inte begreppet i alla fall. Och inte i Sverige. Vad jag kommer ihåg. Men jag har dåligt minne.

Kram

Monica

2011-11-27 @ 17:05:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0