Från helgen!

Jaa.. Hela helgen (fredag-söndag, eftersom att jag var ledig på fredagen) har tillbringats hos Lukas. Åkte hem till honom på tordag kväll, stannade där över natten, åkte hem på fredagen och var hemma resten av dagen, drog till uppsala igår och efter det drog jag till Lukas igen, kom hem för ett par timmar sedan :P
Det har i alla fall varit sjukt kul och heeeeeelt stört xd Igår-idag var Max, en kompis till Lukas, där också. Alltid kul att träffa nya människor!
Idag gick vi på mickelsmäss och sen gav Max mig massage, min rygg är ju helt störd. 
Orkar verkligen inte skriva mer, är sjuuuuukt trött. Kanske blir så av att umgås med två helknäppa killar? XD
Helknäppa, som sagt...


Max på donken x)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0