Nämen..

..tjeeeeeeeenare allihop! Hoppas alla har det bra, för det har jag! :) 
Helgen har, som vanligt, spenderats med Lukas och Max, och idag var jag på Kungsängen och köpte ny säng. Awesome! Dessutom hoppade jag och Charlie på riktigt igår (alltså inga småskutt/någon liten övning), för första gången på sjuuukt länge. Var skitkul :D Det märks dock att vi inte håller på med så mycket hoppning nu. Hoppade inte högre än 1m-1.10, och jag vet inte om han hade klarat så mycket mer, faktiskt. Kapacitetsmässigt hade kan klarat det, men jag tror inte han har ork för en bana på t ex 1.20 just nu. Fast det är bara att träna upp, för sen vi tog ett uppehåll från hoppningen har vi jobbat stenhårt med dressyren, så nu är han sjukt vändbar och reglerbar i galoppen. Känns bra när man ser att träningen har gett resultat.

Jaja, ni får ha det så bra :)
Hejz!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0