En viktig person i ditt liv

Jag tänker vara lite badass och skriva om flera personer än bara en, DEN NI. Nej men allvarligt, jag kan inte välja på mina vänner, så är det bara.
De absolut viktigaste personerna för mig måste nog vara mina syskon, min farmor och mina morföräldrar. De är de bästa personerna på hela jordklotet, utan dem skulle jag inte kunna ta ett steg till. Trots att vi bråkar ibland (särskilt jag och min syster) vet jag att de alltid finns där för mig. Min farmor och min bror är de två personerna som står mig absolut närmast, dem vet jag att jag alltid kan prata med.
Alltså, jag har ju en himla massa vänner som också är mig väldigt nära, men det är fortfarande inte riktigt samma sak. Jag älskar dem extremt mycket, men det är ändå inte som bandet mellan mig och mina släktingar.
Jag, farmor, mormor och morfar


Jag, min bror och min syster. Tyvärr har jag ingen bild på bara dem två, så ni får stå ut med att jag är med.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0