Klänning

Nu har jag hittat en klänning till bärstafesten, glad tjej!
Bärstafesten är en liten tradition som skolan jag går på har. Niorna har som en sista klassfest, typ.
Vanligtvis brukar jag ha svarta eller vita klänningar (har en som inte är svart eller vit, och den är champagnefärgad, haha), men nu tänkte jag att jag skulle köra på färg! Vissa har redan sett den, men jag tänker ändå inte visa den här än. Den är inte så väldigt speciell (dels för att bärstafesten inte är någon nobelfest direkt, och dels för att jag vill kunna använda den till vardags och lite fler småfestligheter), men söt! Hoppas verkligen att jag passar i den.
Nu ska jag sova, behövde bara säga det där om klänningen, haha. Godnatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0