Natt

Woop, loop, shoop osv, hej!

Idéerna man kan få när man vaknar klockan halv fyra på natten kan vara lite spännande, ibland. Idag är ett intressant exempel!

Jag vaknade (det är ju en rätt viktig del i det hela), plockade upp min iPod och tittade efter eventuella roligheter jag missat under det viloläge min kropp har befunnit sig i under de närmsta fyra timmarna, lyssnade lite på Kapten Röd (mycket mysigt när man är som en trött deghög), och fick sedan idén att jag skulle städa mitt rum. Vad, i hela fridens namn, fick mig att komma på en sådan vanvettig aktivitet?! Nu har jag ont i huvudet, min kropp är inte tillräckligt trött för att gå i viloläge igen och jag har ett tredje öga ovanför mitt högra ögonbryn. Jag tror dock att just den punkten hade varit densamma, oavsett antal sömntimmar.

Sådana här knasiga idéer är för mig inte särskilt främmande, trots att mitt liv inte är så väldigt intressant. Spännande, eller hur?

Nej, nu tror jag sömnen är nära. Bäst jag fångar den innan jag måste använda en håv. Godnatt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0