Uppdatering

Haha, stabil uppdatering här! Tyvärr har jag inte alltid tid för att blogga. Allt det är vet ni redan.

Igår var jag på handledarkurs med mamma för att få börja övningsköra, nicenice. Nu behöver jag bara fylla 16, hehe. jag har dock världens ångest för att börja köra, känns som att jag kommer glömma någon regel och ha ihjäl någon.. Läskiga grejer, det här med bilar! Alltså, jag är inte alls rolig för själva körningen, utan för alla andra bilister/fotgängare/djur osv.

Efter kursen åkte vi hem och sen färgade jag mitt hår, så nu är det rödare. Älskar't! <3 hade ju jätterött för ett år sedan, satsar på att bli lika färgstark i år.

Nu ska jag släpa mig ur sängen och plugga, blev inget igår och imorgon-fredag kommer jag nog inte ha så mycket tid. Sen är det ju påskfirande också.. Det här kanske är sista pluggdagen? Jävlar.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0