Jag orkar inte skriva en vettig rubrik. Som att jag någonsin gör det?

Hejsan. Jag sov hos mormor och morfar igår, det var trevligt. Prata finska, titta på finska nyheter, äta finsk mat. Finska är nice. Jag satt och gjorde en massa armband också, det var kul. Bild kanske kommer upp, vet inte riktigt. Så intressant är det inte.
 
Jobbet går bra, men jag är sjukt trött. Min vänstra axel börjar bli inflamerad också, det är ju kul..! Skitont gör den, men imorgon är sista dagen innan helgen, då kan jag vila. Det blir ingen resa, så jag stannar hemma. 
 
Kort och gott kan man säga att livet kunde ha varit lite muntrare, men det kunde ha varit väldigt mycket värre också. Jag lyssnar på ilsken musik för att lugna mina nerver, sen är jag på G igen. Pusshej! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0