Jobb

Halloj! Jag jobbar ju fortfarande, så uppdatering finns inte på kartan. Dels för att jag inte har tid, dels för att jag inte orkar och dels för att jag inte har något att skriva om. Det skulle bara bli om mina arbetsdagar, och hur kul är det?

Idag och igår har vi jobbat i ett annat stall än vanligt, eftersom ledningen på Åkerby tyckte att vi skulle få lite mer hästjobb (alla hästarna där är uthyrda). Så de här två dagarna har varit fyllda med in- och utsläpp av hästar, sopande av stallgångar, ryktande osv. På eftermiddagarna har vi målat skrittmaskinen.

Mer spännande än så blir det inte, så ni förstår att jag inte uppdaterar? Bra, tack, nu känner jag mig inte lika dålig. Nu slutar min lunch, så nu ska jag fortsätta måla. Pusshej!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0