Let's go

Godmorgon! Eftersom jag inte börjar skolan förrän klockan 10:00 har jag lite tid över nu på morgonen. Jag har ju jobbat, så jag vant mig vid att gå upp klockan fem. Att vara uppe vid den här tiden är alltså inget problem alls. Jag vaknade långt innan mitt alarm gick, haha! Dessutom gillar jag att gå upp och sedan gå till skolan, inte att gå upp för skolan. Förstår ni skillnaden? 
 
Jag är lite mer taggad idag. Nervös, men lite taggad ändå. Trots att det ska bli läskigt att träffa alla människor ska det bli lite roligt. Det kommer antagligen inte låta så om ett par timmar, men då är det för sent för att vänta om! 
 
Typ sådär pepp! (Nu har jag, som ni ser, köpt spegel. Känns lagom skönt. Har känts jättekonstigt att inte ha någon på en vecka)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0