Packar upp

Nu jäklar är det snart klart! Vi har flyttat möblerna och nu plockar vi upp alla grejer igen. Jag är jättenöjd med hur det ser ut än så länge, det blev riktigt hemtrevligt och mysigt. Det svåraste kommer bli att fixa på skrivbordet.. Vi bytte skrivbord med varandra, så jag har min systers nu. Det är större, så nu kommer jag ha plats att rita ordentligt, men det är inte avdelat som mitt gamla är. Då hade jag en liten hylla för sprayflaskor, nagellack osv, nu har jag inte det längre.. Vi får se hur jag löser det! Det kommer bilder senare ikväll eller imorgon, beroende på hur lång tid det tar att packa upp grejerna. Pusshej så länge!
 
trött och sliten, men nöjd!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0