Skola imorgon

Är inte alls taggad inför skolstarten. Jag vill inte att sommaren ska vara över och jag vill inte träffa alla nya människor. Det är läskigt. Det är inte att jag har något emot dem, jag har ju inte ens träffat dem, men jag tycker inte om att träffa en massa nya människor (enda stället där det är trevligt är i Taizé..). Menmen, jag får hoppas att de är trevliga. Jag ska ju faktiskt spendera tre år med dem. Bara att bita ihop och pallra sig till dit imorgon. Det kanske blir jättebra!
 
Nu ska jag måla naglarna, i brist på annat att göra. En bra grej med att skolan börjar är att JOBBET SLUTAR. Så sjukt glad. De tre senaste tre dagarna har spenderats med barn, elva stycken (okej, sju idag..). Inte okej. Inte alls. Naglar nu, pusshej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0