Galen

Hej alla muffins! Jag är nog lite galen, ändå.

Efter skolan igår tog jag bussen till Uppsala och när jag kom dit träffade jag min kompis. Vi drog iväg och poiade, men efter ett tag kände jag att något inte riktigt stod rätt till, haha. Jag blev illamående, det slog lock för öronen och i och med det hörde jag knappt mig själv, jag kunde inte se ordentligt och jag höll på att falla ihop. Trevligtrevligt, eller hur var det nu? Vi slutade i alla fall poia och åkte hem till min kompis istället. När vi kom fram sa hans mamma att hon trodde att jag hade fått en migränattack. Tur att det inte var allvarligare än så, eller hur?

Efter den lilla incidenten gjorde vi lite mat, kollade på film och spelade, haha. Tjockiskväll, jappjapp!

Men nu till varför jag är lite galen!
Imorse skulle min kompis iväg, så jag tog bussen hem till Örsa. Där märkte jag att det knappt gick några bussar hem... Så jag gick. Jag gick en mil i -12 grader x) Känner mig faktiskt riktigt stolt över mig själv, och det var ju ett otroligt väder! Nu kan i alla fall ingen säga att jag inte har tagit vara på solen, osv osv..

Vad har folket haft för sig idag? :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0