Charlie

Fick en fråga igår om varför jag inte skriver om Charlie längre, och jag kom på att det gör jag ju faktiskt inte..
Han mår i alla fall bra, min lilla häst. Vi tränar inte just nu, och han går mest runt i hagen med sin lilla kompis Vespan. Vi har ju, som jag sagt flera gånger, inget ridhus och därför måste vi hela tiden tänka på vilket väder det är (vi vill inte åka till ridhus hela tiden). Nu har det ju varit dåligt väder ganska länge och det har gjort att ridbanan inte har varit så trevlig att rida på, och därför har det inte blivit så mycket av den varan.
När jag väl rider så är det bara grundläggande övningar vi sysslar med, till exempel öppna/sluta, skänkelvikningar, fram/bakdelsvändningar, we-övningar som sidepass, grinden osv. Detta är ju inte jätteintressant att läsa om, så jag besparar er det ;)
Älskade lilla muppen <3


Kommentarer
Monica

Jag tyckte det var jättekul att läsa om Charlie igen, även om du tyckte det var ovärt att skriva. Han är fin, din lilla häst.

Och idag är det kanske ridväder, alla fall promenadväder, en skritt-tur(hur många t:n kan man sätta efter varann?) på grusvägarna.

Kram <3

2012-01-07 @ 11:43:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0