Jobbar

Hej! Nu har jag börjat jobba, så det kommer inte bli mycket uppdatering här. Imorgon kommer jag inte vara hemma alls, så då kan ni verkligen inte räkna med uppdatering. I helgen kommer jag förhoppningsvis inte heller kunna uppdatera, jag kommer med rätt stor sannolikhet vara på en helt annan plats! Jag vet dock inte helt säkert att jag kommer kunna åka, så jag låter bli att säga något om det än, men förhoppningsvis stämmer det jag har tittat ut. 
 
Jag jobbar, som jag kanske har sagt, på Åkerby i Enköping. Jag trivs bra! Det är lugnt och fint, mina arbetskamrater är trevliga och hästarna som jag har träffat har varit nice att hantera. Big up!
 
Idag har jag ridit, den ni! Det var så himla ovant.. Tänk vad ringrostig man kan bli på några månader. Min rygg sa ifrån efter bara en kvarts framskrittande, och när jag började trava och galoppera blev mina knän irriterade. Trots det fortsatte jag rida, och åh så roligt det var! tHästen jag red var inte den yngsta och mjukaste, det var en VÄLDIG skillnad mot Charlie, men det var roligt ändå. Dessutom fick man ju jobba på en del, vilket var nice ;)
 
Nu ska jag duscha, ta något mot min rygg (kanske en omgång med tens?), äta, kanske titta lite på film och sedan sova. Imorgon är det bara att gå upp halv sex igen, och sedan åka till jobbet. Efter det ska jag hem till mormor och morfar, och sova där. Mysigt!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0