Rött

Hej! Ledsen för den hemskt dåliga uppdateringen de senaste dagarna, och idag kommer inte heller bli superbra. Ska åka in till stan vid elva och träffa en kompis, men jag kommer hem till kvällen. Då kanske jag har något mer att skriva. Igår skulle jag ju ha fixat med några inlägg, men jag hann bara med ett.. ledsen. 
 
Idag har jag hunnit med att färga håret! Jag hade en sjuk utväxt som inte gick att fixa med toningen jag hade hemma, så igår efter simningen gick jag och Freja och köpte färg. Rött, som vanligt! Tyvärr har jag inte fått någon bild som visar färgen riktigt, får ta en när jag går ut!
 
Nu ska jag fixa naglarna och sen drar jag till Uppsala, ha en superbra dag allesammans! 
 
 
 
Som sagt, man ser inte riktigt hur det ser ut.. Det är jätterött IRL!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0