Det här med bloggdesign var en tidskrävande sak

Som rubriken säger: att fixa med bloggdesigner är inget man gör i en handvändning. Jag gör det i alla fall inte. Ni andra, duktiga människor, gör det säkert jättefort. Jag har i alla fall spenderat hela dagen framför datorn, för att fixa med koder och bilder och dittan och dattan. Grundtanken var egentligen att jag skulle kolla upp lite nya småsaker, men som alltid när det gäller mig, fortsatte projektet alldeles för långt. Nu håller jag på med en ny design till den här bloggen, haha.

Det känns som att den här natten kan bli lååååång, och imorgon ska jag och mamma på min lillasysters seglarlägers-avslutning. Funderar på att stanna uppe tillräckligt länge för att bara få några timmars sömn, för att inte hinna falla in i djupsömn, liksom. Annars kommer jag inte orka det här.

Den nya designen kommer antagligen komma upp här under natten, men jag lovar ingenting. Jag funderar även på att senare, när jag inte längre ska ha kvar den, lägga upp den så att ni kan ladda ner den. Jag tror inte att någon kommer vilja ha den, men jag fick tipset att göra det, så jag tänkte "varför inte?".

Jaja, nu ska jag fortsätta fixa och trixa. Ha det så bra så länge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0