Fotboll

Var i Örsa med några kompisar igår kväll. De spelade fotboll medan jag passade på att testa nya kameran. Jag är så himla nöjd med den! Bilderna är såklart inte perfekta, men jag är ju inte ett proffs heller ;) Dessutom är den ju som sagt ny, jag kan den inte helt än. 


Emma är pepp på fotboll


Kanske lite för pepp? #benurled

Full fart, osv

Den här bilden tycker jag verkligen är fantastisk. Suddig, jobisst, men titta på den! Stilen på mina kompisar.. <3


Såhär spelar man fotboll!

Bilderna är som ni ser suddiga, men de är tagna utan blixtar klockan 22-23 och jag satt/stod och fotade med ett inte jättebra 70-300 objektiv, så ha lite överseende. Sen är jag ju som sagt bara en amatör, också :)

 



Kommentarer
Sara

Haha, brorsan min såg lite...klumpig ut!

2012-06-14 @ 22:20:01
URL: http://fjuarna.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0