Friskare och pratglad

Halloj! Ska egentligen sova, men jag tänkte att jag kan slänga in ett litet inlägg innan jag somnar.

Jag är, som rubriken säger, lite friskare nu :) det är näst intill nödtvunget, eftersom den här veckan är den sista med min goa klass. På tisdag nästa vecka slutar jag på Örsundsbroskolan och många i klassen kommer jag inte så så mycket mer. Känns inte så väldigt bra, faktiskt. Vi är som en enda stor familj, det är med klassen man är van att vara. Visst, alla gillar inte alla, men det är ändå en grupp.

Det finns en person som det kommer bli extra svårt att säga hejdå till. Jag har känt henom hela livet och vi har gått i samma klass från dagmamma (vi gick inte på dagis) till nian. Vi umgås inte med varandra alls, men jag kommer ändå att sakna att se henom i klassen sen, på gymnasiet. Hen känner antagligen inte alls samma sak, men det spelar ingen roll. Jag är lite känslig av mig, haha.

Det ska dock bli skönt att komma bort från Örsundsbroskolan. Jag har så himla många minnen och upplevelser som jag bara vill lägga bakom mig. Gymnasiestarten kommer jag att använda som en början på ett nytt kapitel. Ett tomt papper att fylla med nya saker, liksom. Åh, jag ser fram emot det! (jag ser inte alls fram emot att bli vuxen, dock. Fyfan)

Imorgon är det, som jag redan har sagt (okej, jag har sagt allt som står i det här inlägget flera gånger) bärsta! Ska bli kul. Efter det drar jag hem till Freja, nicenice. På torsdag drar klassen till Stockholm, det ska också bli trevligt.

Det blev ett ganska långt inlägg, och allt var sådant jag redan har skrivit. Aja, skitsamma, ni behöver ju faktiskt inte läsa om ni inte vill ;) jag avslutar med en bild på en present jag fick från min käre mamma idag; en maaaaassa rep! Vad jag gör med dem får ni kanke se senare ;)



Kommentarer
Anonym

Hah im the onlyone that lnows what shes gonna do eith the rope. I can read ppls minds!!! Mwooahahaha

2012-06-06 @ 19:53:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0