Idétorka

Jag har inget att skriva om, och därför funderar jag på att sluta blogga. Det är liksom inte kul när man nästan aldrig har något kul att säga. Det suger, för det börjar komma fler läsare, haha. Därför tänkte jag kolla med er, vad vill ni läsa om? Det där med frågestunder tror jag inte blir så stort, men om ni har frågor kan ni slänga in dem i kommentarerna, samtidigt som ni skriver vad ni vill läsa om. Kom igen nu, och var med och skapa en bättre, roligare och intressantare blogg. Puss!


Haha, så himla söt <3


Kommentarer
Anonym

Du är ju så bra på att fota och rita så fortsätt o slänga upp massa grymma bilder och teckningar som du gjort nu! :D en bild säger mer än tusen ord liksom :D

Svar: Okej :) Tack så mycket!
annesarbete.blogg.se

2012-06-18 @ 16:32:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0