Motion

Som jag skrev för ett tag sedan ville jag börja med någon ny sport, men jag har fortfarande inte börjat med någon. Det känns som ni kanske förstår ganska kasst, men jag fortsätter såklart med att motionera här hemma så länge. Simningen är som sagt lockande, kanske ska följa med min bror och simma någon dag? Något MÅSTE jag i alla fall göra. Jag vill verkligen komma i form den här sommaren, och jag tänker lyckas. Jag trivs inte i kroppen jag går i nu, jag tycker det är jobbigt att se på mig själv. Jag har varit mer tränad, så jag vet hur det känns. Det känns bättre. Mycket bättre. 
 
Nu har jag fixat i ordning en spellista med musik jag blir pepp av, så nu är det bara att ge sig iväg ut. Puss och hej så länge!
 
Mer magmuskler? Ja tack! Vi får se hur det ser ut i slutet av sommaren!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0