Rensar garderoben, lite random sådär

Som rubriken säger; idag har jag rensat min garderob. Visste ni att garderob kommer från franskan och betyder "vakta klänningen", eller något i den stilen? Tänk vad man lär sig på franskalektionerna, mjapp. Vi är awesome i franskagruppen, förresten. Alla fick MVG i slutbetyg. Så jävla grymma.
Aja, i alla fall. Jag tänkte dela med mig av lite bilder från rensningen, varför vet jag inte. Kanske för att få lite liv i bloggen? Ingen aning.
Haha, de två bilderna till vänster... 
Det här är alltså innan jag började rensa. Bra ordning, mjapp. På bilden till höger är BARA den nedersta hyllans innehåll, alltså byxor, underkläder och badkläder.

Kläderna till vänster är de som jag har kvar och de till höger är de jag har rensat ut. Mycket ridkläder osv, eftersom jag inte rider längre.

Och såhär blev det till slut. Den som ser mig kolla på tjocktröjor i någon affär får stoppa mig. JAG BEHÖVER INGA FLER. Herregud, jag får knappt plats med de jag har.. Linnen och andra tunna tröjor kan jag däremot köpa, hehe..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0