Som ett litet barn

Jag är ju inte så mycket för att fira min födelsedag, men när jag fick se årets presenter från min kära familj var jag beredd att ändra min uppfattning lite grand. De visste verkligen vad jag önskade mig, trots att inte ens jag själv visste vad jag ville ha! Både coolt och lite läskigt. Hur som helst är jag sjukt tacksam, och tack alla som har grattat mig idag! Det värmer, särskilt med tanke på hur ihärdigt ni försöker få mig att inse att det fakiskt är något att fira. 
 
Tack mamma och pappa, ni är bäst <3


Kommentarer
Evelyn

Grattis Anne! <3 Jag älskar dig!

Svar: Tack, jag älskar dig också <3
annesarbete.blogg.se

2012-06-22 @ 00:08:04
URL: http://dessest.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0