Tillbaka

Oooch då var man tillbaka, då! Eller ja, jag var tillbaka för en och en halv timme sedan, snart. Det tog lite tid att komma till datorn eftersom jag skulle duscha och äta. Dessutom tog det lång tid att få tillbaka en bra andning.. En av anledningarna till att jag inte kan springa är att jag får ont i luftvägarna. Alltså, inte lite ont. Snarare så ont att jag måste sluta springa. Så himla irriterande när jag verkligen vill träna! Det är ju inte så att jag inte orkar, för jag är inte det minsta trött när halsen börjar dra ihop sig, det gör helt enkelt för ont. Detta är inte bara när jag springer, utan även när jag cyklar och idrottar (okej, där kommer ju löpning in, men ni fattar nog skillnaden?). Jag snackade med en bekant som sa att jag borde kolla upp med en läkare, så det är precis vad jag ska göra. Tills vidare får jag väl hitta på någon annan sorts träning.. Suck!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0