Livet leker!

Fasen vad glad jag är på livet just nu!

Solen skiner för det mesta, det är vår, jag har världens bästa vänner, grundskolan är snart slut och förhoppningsvis får min häst snart komma till ett ställe där han blir riden och tränad+tävlad oftare, och där han kan bli så ompysslad som han förtjänar (det är ju visserligen sjukt tungt att lämna honom ifrån sig, att kanske aldrig träffa honom igen, men det är för hans bästa).
Jag vaknade i alla fall av att det lös in genom fönstret idag, snacka om en bra morgon! Nu vill jag bara ha sommar! Jag vill ha Taizé-resa, jag vill umgås med mina vänner, jag vill poia och jag vill börja gymnasiet. Jag har en känsla av att det här året kommer bli awesome. Hoppas att den känslan håller i sig!
Någon mer än jag som längtar till sommaren?!
Sommarkyrkan -11 <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0