Vi alla gillar tidiga morgnar!

God morgon alla människor, sovit gott? Själv har man varit vaken i två timmar redan.. Trevligt. Funderar på om jag ska gå upp snart, eftersom att jag ändå inte kan somna om. Ska ju upp om två timmar ändå.

Jag har tänkt på en sak, förresten. Ni slutar inte besöka min blogg trots att jag nästan inte uppdaterar alls. Det är ju minst sagt trevligt! Antalet läsare ökar ju givetvis om jag uppdaterar mycket, men ändå! Ni är så trogna, ni!

Nu tänker jag faktiskt gå upp och äta, jag är hungrig! Puss på er, muffinsar!



Kommentarer
M

Jag är en stalker :)

Även om min son inte fattar hur bra du är, gör jag det. Fin, uttrycksfull tjej.

Statusuppdatering Charlie? <3

2012-03-06 @ 17:41:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0