Sista punkten på listan; Visa ditt rum

Det här är då det man ser när man kommer in i mitt rum. Litet, med sängen till vänster och garderob (inte i bild) till höger. Framåt till vänster finns mitt skrivbord och mitt notställ, till höger finns min keyboard och min bokhylla. I fönstret kan man skymta min flöjt och på den bortre kortsidan av bokhyllan hänger min gitarr.
Närmare bild på keyboarden
Min bokhylla. På den översta hyllan (inte i bild) Finns min hårtork, plattång, locktång, min moppehjälm + lite annat. På hyllan nedanför finns det böcker (!). Efter det kommer lite skålar, en vas, hörlurar mm. Den näst nedersta hyllan är poi-hyllan. där finns även min skål med hårsnoddar/hårnålar, för stunden. På hyllan längst ner finns en massa gamla tidningar, de ska kastas XD
Mina smycken. Varför jag har idomin ståendes på mitt rum vet jag inte. Bakom smyckestället kan man se nagellack och parfymer, samt hårvårdsprodukter längst upp i bild
Närmare bild på nagellacken och parfymerna
MIN SÄNG <3
Min "arbetsplats". Här finns datorn, scannern, ritplattan och högtalarna (med baslådan under skrivbordet). I tidningsstället till vänster kan man se en grön mapp, den är fylld med teckningar. Blocken som ligger precis över, alltså mellan den och ritplattan, är fyllda med texter. Samma sak med den rosa boken långt ner till vänster i bild, och boken bakom den, som knappt syns.
Kort och gott kan man beskriva mitt rum som litet, trångt och fyllt med ganska kreativa saker. Musik, litteratur, teckningar osv. Trots det lilla utrymme trivs jag bra här, synd bara att det inte ligger i stan </3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0