Sol

Halloj. Jag är sjuk efter tysklandsresan, så efter lunch idag åkte jag hem (skrev två prov på förmiddagen, annars skulle jag inte ha kommit till skolan alls. Båda gick skit, haha). När jag kom hem satte jag mig och ritade, och det här *pekar på bilden* är resultatet. Allt på bilden är nytt för mig. Jag har aldrig ritat en himmel med moln, och verkligen inte en solnedgång. Hus har jag väl kanske ritat lite slarvigt ibland, men inte såhär. Sten har jag kanske ritat någon gång, men jag har inget minne av det. Aja, ni fattar grejen. Jag är inte bekant med teknikerna som används till att göra grejerna i bilden. Det syns, jag vet. Jag är hyfsat nöjd ändå, dock. Det är ju som sagt nytt, för mig.

Vad tycker ni, bra eller dålig?



Kommentarer
Evelyn

Åh, du är bäst i världen. Galet fint!

2012-05-29 @ 22:56:32
URL: http://dessest.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0