Valborg, klänningar och allmänt skit

Hej alla glada, mindre glada, och inte alls glada!
Ledsen att jag inte har skrivit på några dagar, men jag har varit i Uppsala med mina vänner. Jag har haft den bästa valborgen någonsin, helt nykter var jag också!
Var med några kompisar på söndag kväll, sedan drog jag och några av dem och sov, och på måndagen drog vi till forsränningen. Efter någon timme kom resten av gänget och efter forsränningen drog vi mot ekonomikumparken. Vi chillade där ett tag, men sen kom vi fram till att vi inte pallade sitta där längre. Då drog vi hem till en av oss, tog det lugnt en stund och sedan drog några av oss iväg igen. Kvällen slutade med att vi samlades i gamla Uppsala för att se på brasan där, och sedan drog jag och två av mina kompisar och sov, haha. 

Imorse skulle alla förutom jag ( :'( ) på frukostbuffé, och vid tolv var jag hemma. Då satte jag igång med att plugga och sen provade jag en av mina klänningar jag berättade om förut. Den sitter sååå bra, längtar verkligen efter att få använda den!
Kort och gott har det här varit några otroligt bra dagar. Jag har skrattat, sjungit, pratat, träffat folk, hoppat omkring och jag vet inte vad. Det var länge sedan jag hade en sådan här känsla i kroppen. Jag älskar mina vänner <3

Utsikten vi hade på valborg (och lite huvuden)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0