Vikten av att ha goda vänner

God morgon! Vaknade för en timme sedan och har inte somnat om än, så nu är det ingen idé att försöka. Hej huvudvärk..

Har mått dåligt väldigt länge nu, men de senaste dagarna har varit extra jobbiga. Som tur var ringde en av mina underbara vänner igår kväll, och vi pratade i flera timmar om allt mellan himmel och jord. Efter det samtalet mår jag lite bättre, och den här morgonen vaknade jag ju till och med utan att mamma är tvungen att dra upp mig ur sängen (och jag har ändå väckarklocka, också!). Jag vill därför påminna er om att aldrig försumma era vänner. Det är förhoppningsvis de som står kvar när alla andra går sin väg, tänk på det.

Nu ska jag gå och duscha, hoppas ni alla har/får en bra morgon!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0