Nytt

Hejsan.
Det här är nog ett av mina sista inlägg här, kanske till och med mitt sista. Jag har nämligen skaffat en ny blogg (höhö, igen..). Den här gången är det på en annan bloggportal; blogspot. Evelyn tipsade om det och hittills är jag väldigt nöjd. Jag har bara haft den sedan i torsdags och jag har inte varit hemma på hela helgen, så det här inte hänt så mycket. Den kan alltså komma att ändras lite nu i början, och som ni vet gillar jag att ändra om på bloggen så den kommen antagligen ändras ganska mycket mer under tiden jag har den.
Jag tröttnade på den här bloggen. Den är tråkig, stel, har ett namn som inte längre fungerar för mig och jag har tröttnat på blogg.se. Det fick bli lite nytt, helt enkelt. Hoppas ni vill följa med mig till den nya bloggen. Ses där!

 

Bloggen -> http://delmondi.blogspot.se/


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0