Saker ni antagligen redan vet om mig

Som rubriken säger, ni vet antagligen om ganska mycket av det som komma skall. Jag tänker dock skriva ändå, för Jag har inget annat att dela med mig av!

1. Jag kan inte spela piano. Jag är urkass på att göra olika saker samtidigt med händerna, i alla fall när det gäller att hålla olika takter.
2. Jag vill tatuera mig när jag blir arton. Vad jag vill tatuera får ni veta om (när) det blir aktuellt!
3. Jag är inte jätteförtjust i piercingar, särskilt inte septum. Jag har än så länge bara sett två personer som är snygga i det, en går i min klass och en pratade jag med på ett öppet hus.
4. Jag har en massa plugg jag borde göra istället för det här.
5. Jag hatar känslor. Jag hatar att vara ledsen, jag hatar att vara arg, jag hatar VERKLIGEN att känna kärlek till något/någon. Det är det värsta som finns, typ. Den enda känslan jag gillar är glädje, som jag skapar själv. Jag vill känna en EGEN glädje, inte en glädje jag känner på grund av vad någon annan gör eller säger.
6. Jag har nästan alltid huvudvärk.
7. Jag kan spendera timmar på att kolla upp olika pysselidéer, att pyssla kan vara det roligaste som finns
8. Taizé är allt. Det är en av få saker jag accepterar att jag älskar (jag önskar dock innerligt att det inte var så)
9. Jag vill inte jobba när jag blir stor. Jag vill resa omkring och leva på småjobb lite överallt. Jag vill se världen, leva!
10. Jag gillar att svara på frågor, så länge åhöraren verkligen tänker lyssna och inte dömer en massa
11. Jag skriver väldigt mycket. Mitt rum är allvarligt talat fyllt av block och häften av alla dess slag



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0